Mayıs 20, 2012

Bim Bam Bom Benimde Artık Bir Ödülüm Var

Eh bende ilk ödülümü almış bulunmaktayım, öncelikle beni bu ödüle layık gören Bizim Ev'e çooook teşekkür ederim.Çok mutlu oldum ve çok heyecanlandım.



Şimdi gelelim kendimle ilgili 7 gerçeğe, böyle düşününce de bulamıyor insan :)

1.Çok pimpirikliyim, özellikle Emre konusunda, herşeyin en doğrusunu yapmak için çok yoruyorum kendimi,bazen sokakta çingenelerin çocuklarını hayranlıkla izliyorum:) ne kadar rahatlar dimi :)

2.İnatçıyım ama bunu azimli olmak için kullanıyorum, elimden uçanla kaçan bile kurtulamaz :) yeterki isteyeyim :)

3.Hayalperestim, sanırım burcumun özelliği, çok plan yapıp sürekli hayalini kurarım :) sabırsız olduğum için hemen gerçekleşsin isterim, tabi bazen gerçekleşmeyince de üzücü oluyor.Ama dedim ya azimliyim :)

4.Çalışan anne olmak zor kabul ediyorum ama ben işimi yani çalışmayı seviyorum, aktif olarak hayatın içinde yer almaktan mutlu oluyorum.Üstelik bankacılık zor bir meslek, tabi ilerde kendi işimi kurmanın hayalini de kurmuyor değilim.

5.Oğlumu ve kocacığımı çoook seviyorum, kendimi başka bir hayatın içinde hayal edemiyorum.Herşey cuk oturmuş bizim için :)

6.Kilo kontrolü yaşam standardım.Herkes yaşımdan genç gösterdiğimi söylüyor, çok seviniyorum, ama kilo almaktan çok korkuyorum :)Gerçi benim yediklerimi başkası yese yarım dünya olur ama olsun hep aklımın bir köşesinde var diyet :)

7.Takı tasarımını seviyorum, yakında burada da paylaşacağım zaten yaptıklarımı :)

Eh bende bu ödülü tek tek isim vererek değil bütün blogger annelere gönderiyorum .

3 yorum:

  1. Ödülün hayırlı olsun,daha nice ödüller almanı dılerım.

    YanıtlaSil
  2. kutlarım...
    izlemeye aldım... ben de beklerim.

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı